دسته‌بندی نشده

زمان ثبت نام و شرایط آزمون لیسانس به پزشکی ۹۸-۹۹

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی را دارند توجه داشته باشند، ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۹۸  از ۱ دی ماه آغاز و تا ۱ بهمن ادامه خواهد داشت. ثبت نام بصورت اینترنتی و با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می شود. داوطلبان برای ثبت نام باید اسکن مدارک ثبت نام لیسانس به پزشکی   را به همراه خود داشته باشند. هرگونه مغایرت با مدارک ارسالی منجربه عدم قبولی از طرف دانشگاه تهران خواهد شد. همچنین مدارک به صورت دستی و مراجعه حضوری بعد از اتمام مهلت ثبت نام اینترنتی پذیرفته نمی شود و متقاضی باید برگ ثبت نام را از داخل سایت پرینت کند و به صورت دستی آن را تکمیل، امضا و عکس دار کند و سپس مجددا اسکن کرده و به صورت اینترنتی ارسال کند.

دانش آموختگان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری عمومی و تخصصی (Ph.D) از دانشگاه های سراسری و آزاد و غیره حق شرکت در آزمون را ندارند.  با توجه به  پذیرش کم دانشگاه تهران و اهمیت شرکت و قبولی در این آزمون و به دلیل عدم وجود خدمات کافی برای متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی  را دارند، موسسه علوم پزشکی سنا اقدام به تهیه منابع لیسانس به پزشکی و رفرنس های معرفی شده توسط دانشگاه تهران کرده است.

بنابراین داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند و برای تهیه منابع خود دچار مشکل شده اند می توانند از طریق ارتباط با گروه آموزشی دکتر نوری هر آنچه را که برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی نیاز دارند را تهیه نمایند.

تماس با دکتر نوری ۰۹۱۲۲۹۷۸۵۹۸

همچنین با شرکت در آزمون های آزمایشی قبل از برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی که توسط موسسه علوم پزشکی سنا برگزار می شود، داوطلبان می توانند از میزان آمادگی خود برای شرکت در آزمون اصلی باخبر شوند. پس کافیست برای دریافت منابع و رفرنس کامل و شرکت در آزمون های آزمایشی و کلاس های حضوری با ما از طریق شماره ۶۶۵۷۴۳۴۵ در ارتباط باشید.

شرایط ورود به دوره لیسانس به پزشکی ۹۸

شرایط ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران هر سال تعیین می شود، طبق آخرین اطلاعیه صادر شده شرایط ثبت نام لیسانس به پزشکی به شرح زیر می باشد:

۱-واجد شرایط عمومی تحصیل رایگان در جمهوری اسلامی ایران

۲-معدل کل دیپلم ۱۸ و بالاتر باشد. در موارد اعلام نمره به شکل الفبایی نمره الف قابل قبول است و معدل مقطع کارشناسی ۱۶ و بالاتر باشد.

۳-فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته رشته های گروه های آزمایشی علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی می توانند در ازمون کارشناسی به پزشکی شرکت کنند.

۴- حداکثر سن شرکت کنندگان در زمان ثبت نام آزمون لیساسن به پزشکی ۲۵ سال تمام باید باشد باشد که شامل متولدین اول دی ماه ۱۳۷۲ و بعد از آن می باشد. مدت زمان سربازی و طرح نیروی انسانی به حداکثر سن اضافه می‌شود.

۵-دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از نظر نظام وظیفه و کسانی که خدمت نظام وظیفه آنان حداکثر تا قبل از شروع نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۹ (زمان ثبت نام پس از قبولی) به اتمام می‌رسد می‌توانند به صورت مشروط در آزمون شرکت کنند.

نکته : در صورتی که پذیرفته شدگان در آزمون تا زمان ثبت نام کارت پایان خدمت دریافت نکرده باشند، قبولی آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد. دانشگاه هیچ مسئولیتی در مورد مکاتبه با سازمان نظام وظیفه و اخذ مجوز یا مهلت ندارد. دانشگاه هیچ مسئولیتی در مورد خسارات احتمالی که از این ناحیه به داوطلب وارد می‌شود ندارد.

 داوطلبان برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی نیازمند داشتن یک مدرک معتبر زبان می باشند

مدرک زبان انگلیسی باید بر اساس جدول زیر باشد:

lisans be pezeshki

شرایط شرکت دانشجویان استعدادهای درخشان برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی

۱- برگزیدگان آزمون سراسری گروه علوم تجربی تا رتبه ۵۰۰ کشوری در آزمون سراسری کنکور (با معرفی سازمان سنجش آموزش کشور).

۲-دانشجویان نمونه کشوری گروه پزشکی با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رشته های غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم تحقیقات و فناوری.

۳-دارندگان مدال طلا، نقره و برنز کشوری از المپیادهای علمی دانش آموزی (با معرفی وزارت آموزش و پرورش)

۴- مالکان ابداع یا اختراع ثبت شده با تائید معاونت تحقیقات و فناوری وزارتخانه های مربوطه.

۵- برگزیدگان حائز رتبه های اول تا سوم نهایی جشنواره رازی، جشنواره های خوارزمی (در زمینه علوم پزشکی) با معرفی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و گروه غیر پزشکی با معرفی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

۶- دانشجویان پژوهشگر برجسته به تایید شورای پژوهشی دانشگاه و براساس دستورالعملی که از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت تدوین و به دانشگاه ها اعلام شده است.

۷-برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی با تایید مرکز رشد استعداهای درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاهها.

رعایت نکات نهایی برای ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی

الف)دارندگان مدال طلای المپیادهای دانش آموزی از آزمون کتبی معاف هستند و بدون شرکت در آزمون کتبی صرفا با شرکت در آزمون مصاحبه و ارزیابی فراشناختی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

همچنین دارندگان مدال های نقره و برنز این رشته ها باید در آزمون کتبی شرکت کنند و حداقل ۹۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در آزمون کتبی را احراز کنند. (کسب حداقل نمره حد نصاب آزمون کتبی الزامی است).

ب)متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران باید توجه داشته باشند که کد رهگیری به معنی تکمیل مدارک نیست. جهت آگاهی از تکمیل بودن و تایید مدارک باید بعد از حداکثر سه روز کاری به سایت مراجعه تا پیام تکمیل مدارک را مشاهده کنند در غیر اینصورت اعتراض بعد از مهلت پذیرفته نیست.

ج)متقاضی در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص است باید سریعا نسبت به رفع نقص اقدام کند. در غیر این صورت مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود.

د)شرکت کنندگان در آزمون لیسانس به پزشکی باید حتما فارغ التحصیل شده باشد. کارت دانشجویی، ریز نمرات ترم آخر و غیره پذیرفته نیست. بعد از مطالعه کامل اطلاعیه در صورت داشتن سوال در رابطه با آزمون لیسانس به پزشکی با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا