دسته‌بندی نشده

Frame design in different colors illustration

در رتبه‌بندی QS World University Rank 2020 تعداد ۳۸۱ دانشگاه اروپایی در میان بهترین‌های جهان قرار دارند که تقریباً ۳۸ درصد از کل دانشگاه‌های جهان می‌شود. بریتانیا دارای بالاترین تعداد دانشگاه‌های دارای رتبه بین‌المللی در اروپا با ۸۴ مدرک و پس از آن آلمان (۴۶) و فرانسه (۳۱) هستند. بااین‌حال، این سوئیس است که به انگلستان می‌پیوندد و دانشگاهی را در بین ۱۰ دانشگاه برتر جهان قرار می‌دهد، چیزی که نه آلمان و نه فرانسه نمی‌توانند آن را مدیریت کنند.

با چنین انتخاب گسترده‌ای از دانشگاه‌های برتر اروپا، تصمیم‌گیری در مورد تحصیل در اروپا آسان نیست. از نظر مزایای آموزشی، بسیاری از کشورهای اروپایی میزبان برخی از دانشگاه‌های برتر جهان هستند. دانش‌آموزان از یک محیط دانشگاهی بسیار حمایتی و چندفرهنگی بهره‌مند می‌شوند و شما می‌توانید تعداد زیادی از برنامه‌های آموزش‌داده‌شده به زبان انگلیسی را بیابید.

در برخی موارد حتی مجبور به پرداخت شهریه نیستید. دانشگاه‌های انگلستان که تنها دارای مدرک زبان انگلیسی هستند و تعداد دانشجویان بین‌المللی در سراسر جهان افزایش می‌یابد. بسیاری از دانشگاه‌های اروپایی دیگر برنامه‌های تحصیلی را ارائه می‌دهند که به‌صورت جزئی یا کامل به زبان انگلیسی تدریس می‌شود. خبر خوب این است که هرساله، دانشگاه‌های برتر بیشتری از بسیاری از کشورهای اروپایی دوره‌های آموزش انگلیسی را معرفی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا