دسته‌بندی نشده

آموزش کار با سمپلر برای دانشجویان +فیلم

به جرات میتوان گفت ابزار اصلی و پر اهمیت دست پژوهشگران آزمایشگاه های تحقیقاتی سمپلر میباشد. مانند خودکار برای دانش آموزان میتواند روش کار منحصر به فردی را برای هر فرد در استفاده از سمپلرها شاهد بود ولی بهترین و استاندارد ترین حالت ممکن در استفاده از سمپلر ها مواردی است که در داخل فیلم آموزشی میتوانید مشاهده نمایید و همچنین توجه داشته باشید که هر مسئول آزمایشگاه یا استاد آزمایشگاه تحقیقاتی میتواند از دست گرفتن و کار کردن شما با این وسیله متوجه شود که شما در کارهای آزمایشگاهی آماتورید یا اینکه میتوانید از پس کارهای خود بر بیایید!!!!!!! پس لطفا فیلم را به دقت ملاحظه نموده و اگر هم این وسیله را در اختیار دارید بارها و بارها با آب مقطر نمونه برداری نمایید تا به خوبی این وسیله در دستان شما اصطلاحا جا بیوفتد تا زمانی که با مواد آزمایشگاهی اصلی و واقعی کار مینمایید دچار خطا، لغزش و تلفات نشوید چرا که مواد آزمایشگاهی به دلایل مختلف از جمله تحریم و … بسیار گران خواهند بود و از طرفی اکثر مواد مصرفی بیولوژیک که از آنها استفاده مینمایید به شدت تحت تاثیر محیط بوده و همینطور به شدت فساد پذیر یا به عبارت بهتر در دماای محیط یا بالاتر به سرعت خواص خود را از دست میدهند از این رو شما با مواد گرانی سروکار دارید که به سرعت اثر خود را از دست میدهند پس لازم و ضروری است تا با وسیله حساس و دقیقی که این مواد را توسط آن با هم میکس مینمایید کاملا آشنا بوده و کاملا در دستان شما جا افتاده و مانند موم در دستان شما قرار بگیرد و مانند یک دانشمند حرفه ای از آن استفاده نمایید پس لازم است بارها و بارها فیلم را دیده و استفاده از سمپلر را تمرین نمایید.

از طرفی انواع سمپلر و رنگ سرسمپلرها که طبق قوانینی کاملا ثابت اند و در تمامی مراکز تحقیقات ایران و جهان همینهایی هستند که در فیلم آنها را مشاهده مینمایید. رنگها و حجمها را به خاطر بسپارید و همواره در استفاده از سمپلر ها ظرافت به خرج دهید.

آموزش زیست شناسی

به امید اینکه این فیلم و متن برای شما عزیزان مفید بوده باشد شما عزیزان میتوانید همچنین با تهیه بسته آشنایی با طرز کار چند وسیله پر اهمیت آزمایشگاه های تحقیقاتی به علاوه این وسیله با چند وسیله مهم دیگر که هم رده و مشابه این وسیله جزو پر اهمیتها هستند آشنا شوید که برای دیدن محتویات و آشنایی با این بسته میتوانید اینجا را کلیک نمایید.

 دوستان عزیز توجه داشته باشید که این فیلم تصویری میباشد و کاملا گویا و مشخص میباشد که شما میتوانید به راحتی طرز کار و به دست گرفتن سمپلر را بیاموزید ولی اگر نیاز دارید تا توضیحات فارسی و معرفی مشخص و به زبان فارسی در فیلم موجود باشد به علاوه آشنایی با برخی دیگر از وسایل آزمایشگاهی اصلی و پایه ای آزمایشگاه های تحقیقاتی میتوانید به صفحه بسته برخی لوازم آزمایشگاهی مراجعه نمایید و در صورت نیاز آن را با قیمت ناچیزی دریافت نمایید. برای ورود به صفحه بسته برخی لوازم آزمایشگاهی میتوانید اینجا را کلیک نمایید.

در زیست شناسی و زیست شناسان همواره و همیشه لازم است کار با برخی از لوازم آزمایشگاه را به راحتی آب خوردن مسلط باشند. پس شما زیست شناسان( یک زیست شناس لزوما نباید در رشته زیست شناسی تحصیل نماید) برخی روشها را حتما بیاموزید

امیدواریم موفق، شاد و سلامت باشید.

آموزش زیست شناسی

فیلم آشنایی با سمپلر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا